Nieuwsbrief speciale editie

Nieuws:

– Hoe verder met de incasso 
– Materialen Thuis
– Tips voor thuis
 
 
 
Hoe verder met de incasso:
Gisteren is er bekend gemaakt door minister president Rutte dat we tot 28 april t.n.o. dicht moeten blijven. Helaas voor ons maar als we moeten met zijn allen gehoor geven aan dit verzoek. Ook om veel contacten te vermijden, moeten we daar met zijn allen gehoor aan geven. Dit om iedereen om ons en ons zelf te beschermen tegen besmetting. En uiteraard om te voorkomen dat de druk op de gezondheidszorg nog verder omhoog gaat. Dit betekend helaas ook nog een keer 4 weken niet kunnen sporten bij Sportcentrum Rinjani.Ook is er vanuit de regering het verzoek gedaan om zoveel mogelijk gewoon je abonnement en lidmaatschappen (van onder andere de sportschool) te blijven betalen om er voor te zorgen dat de ondernemer niet in de financiële problemen komt. Vanuit het menselijke oogpunt en de vrije keus die een ieder heeft heb ik besloten om alle abonnementen te bevriezen vanaf 1 april. Mijn vraag aan jullie is of jullie bereid zouden zijn om een incasso toe te staan. Uit vrije wil om Sportcentrum Rinjani te steunen. We moeten het samen doen en samen is in goed overleg met elkaar en met wederzijdse goedkeuring. Als je bereid bent om een incasso toe te staan stuur dan een mail naar; sharonrinjani@gmail.com met daarin je voor en achternaam en je geboortedatum en daarbij de vermelding dat je akkoord gaat met de incasso van april.Met deze regeling wijk ik af van het landelijke advies wat onze branche organisatie NL-Actief heeft gegeven om gewoon door te gaan met de automatische incasso’s. Bij sportcentrum Rinjani geven we om het familie gevoel en deze beslissing die jullie zelf mogen maken sluit daarbij aan.

Materialen huren

Met het gebruik van Les Mills On Demand kwam ook de vraag kunnen we spullen lenen? Dit heb ik de eerste periode afgehouden in de hoop dat we 6 april open zouden gaan. Maar naar mate dinsdag 31 maart dichterbij kwam des te duidelijker werd het voor mij dat we dat niet gingen halen. Dus heb ik over een mogelijkheid nagedacht om toch aan de vraag tegemoet te komen.

Bodybike

Je kan een Bodybike huren tot zaterdag 25 april. Kosten zijn € 50,00. Hierbij betaal je bij het afhalen naast het huurbedrag een borg van € 200,00. Dit wordt allemaal bij het afhalen betaald. Borg krijg je retour bij het terug brengen van de bike en deze er net zo goed uit ziet als dat je deze mee gekregen hebt.

Bodypump set

De Bodypump set bestaat uit een step, stang en 3 soorten gewichten. Om deze set tot zaterdag 25 april te kunnen gebruiken betaal je € 50,00 huur en € 100,00 borg. Ook deze moet bij het afhalen gelijk betaald worden.

Betalingen worden ter plaatse gedaan via een tikkie of contant. Als je jezelf aanmeldt om een van deze materialen te huren zorg bij het afhalen dat je voldoende saldo hebt. Er moet een keuze gemaakt worden tussen de materialen. Dit zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om wat te kunnen gebruiken thuis. Bij het retour brengen van de materialen krijg je de borg retour. Er zal ook een huurovereenkomst getekend worden waarin beide partijen akkoord gaan met de huur van de materialen.

De materialen of body bike kan vrijdag of zaterdag op afspraak opgehaald worden bij sportcentrum Rinjani

Interesse? Stuur een mail naar sharonrinjani@gmail.com
 
Tips voor thuis:

Na al deze mededelingen wil ik jullie graag een hart onder de riem steken met wat tips. Blijf positief, blijf blij, geniet van de kleine dingen van de dag en sluit iedere dag af met een lach. Positieve energie helpt om jezelf fit en positief te houden.

Beweeg elke dag, al is het maar een rondje om het blok, of samen met Les Mills On Demand (LMOD). Bij LMOD heb je niet alleen allerlei groepslessen maar ook fijne oefeningen die je thuis prima kan doen. Ook een core training zoals Barre is een fijne warkout van 30 minuten die echt een keer geprobeerd moet hebben!!

Tot slot eet gezond. Vaak krijgen we de neiging als we thuis zitten en de verveling slaat toe om onszelf te belonen. En dit gebeurd niet altijd met voedzame producten. Maak voor jezelf een vast schema. In dit schema plan je vaste tijden voor je voeding. Vanuit mijn positie adviseer ik iedereen om 6 x per dag te eten. Hierin is de volgorde:
Ontbijt
tussendoortje
Lunch
tussendoortje
Avondeten
Tussendoortje
De tijd tussen deze maaltijden is 2,5/3 uur. Eet voldoende en haal geen onnodige snacks in huis. Haal fruit, noten, kwark, yoghurt, ontbijt/granola koek, cracker (volkoren) etc in huis voor je tussendoortjes. Plan een lekkere dag en trakteer jezelf dan op iets waar je echt zin in hebt. Op deze manier hou je structuur vast en voorkom je dat je teveel gaat snoepen.

Ook drinken is belangrijk. Gebruik niet te veel koffie maar drink ook veel thee en water. Gember thee, verse munt thee, een goede rooibos of groene thee. Keus genoeg om niet de hele dag koffie te hoeven drinken. Ook kan je eenschijfje citroen of limoen in je water doen om deze iets een andere smaak te geven. En ik hoor je al denken, dan moet ik zoveel naar het toilet. Wees gerust de blaas heeft 2 weken nodig om aan de grotere hoeveelheden te wennen en dan is het over.

En tot slot vraag ik jullie om eens een kaarsje aan te steken. Een kaars om even stil te staan bij het moment dat je blij moet zijn dat je gezond bent, denken aan alle mensen die hard aan het werk zijn om Nederland te laten draaien, aan alle mensen die dat niet mogen of kunnen of gewoon voor iedereen die je lief hebt. Wees lief voor jezelf en ook voor elkaar.

Zet hem op de aankomende weken!!!

Lieve sportieve groeten,
Sharon en mijn Super Team van Rinjani

 
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *